تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳


*آموزش انرژی درمانی با شمع *


*آموزش انرژی درمانی با شمع *

شاید شما هم نام شمع‌تراپی را شنیده باشید و از خود بپرسید که در مورد چیست؟ چگونه می توان این کار را انجام داد؟ فواید انجام این کار چیست و بسیاری از سوالات دیگر. در پاسخ به این سوالات باید گفت که، این روش در واقع به عنوان یک روش درمان طبیعی است که قدمت آن به صدها و شاید هزاران سال پیش باز گردد.

با این روش می توان ذهن و بدن و روح را هماهنگ و هم گام نمود که نتیجه آن خلاصی از بیماری های روحی و جسمی است. این روش درمانی در آیین ها و ادیان مختلف به روش های مختلفی انجام می شود اما به صورت کلی، از نور و رایحه شمع برای انجام این کار استفاده می شود.

امروزه نیز این روش به عنوان یک روش درمانی طبیعی شناخته شده است. دلیل استفاده از شمعها در این روش درمانی این است که چهار عنصر آب و خاک و آتش و هوا در درون آنها وجود دارد و به همین دلیل انرژی زیادی در آنها نهفته است که با روشن کردن آنها و با کمک نور و گرمایی که دارند، می توان یک فضای مثبت و عاری از هرگونه انرژی منفی ایجاد نمود.

آیا شمع تراپی حقیقت دارد؟

همان طور که گفته شد بهترین راه جهت دفع انرژی‌های منفی و تغییر و تحولات در زندگی، تقویت چاکراها، همین شمع درمانی است. با این روش درمانی می توانید کمک کنید تا مشکلات به درسی رفع شوند.

زمانی که شمعی روشن می کنید، در واقع انرژی‌های منفی را از فضا دور می کنید و بدنتان را برای دفع این انرژی های منفی و جذب آن از طریق چاکراها آماده می کنید. کار سختی نیست و به راحتی می توانید در خانه نیز این روش را امتحان کنید یعنی نیازی به تخصص خاصی ندارد و با تمرین می توانید به تمرکز برسید. توجه داشته باشید اگر از این روش می خواهید برای درمان بیماری استفاده کنید، باید به سراغ مراکز درمان طب سنتی بروید. این روش درمانی ممکن است برای بعضی از اشخاص مناسب نباشد از جمله بیماران مبتلا به فشار خون، آسم، صرع، اگزما، پسوریازی و افرادی که آلرژی دارند و به برخی از رایحه ها، حساسیت نشان می دهند. اگر این موارد را در نظر داشته باشید، می توان گفت این روش درمانی، جهت همانگی روح و جسم گزینه عالی است و یک روش درمانی طبیعی به شمار می رود.

فواید شمع تراپی چیست؟

هدف کلی از این روش، پاک کردن ذهن و روح و در نتیجه آن افزایش ایمنی بدن و درمان بیماری های جسم و روح است. متعادل کردن چاکراه و انرژی درمانی، مدیتیشن و … روش های شناخته شده ای هستند که می توان با استفاده از این روشها نتایج فوق العاده ای کسب کرد. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که کدام روش از روش های ذکر شده، بهتر و اثربخش تر است؟ در پاسخ باید گفت که، فرقی نمی کند که از کدام روش استفاده نمایید، شما می توانید با روشی که با آن راحتتر هستید، این کار را انجام دهید. در ادامه برخی از فواید و مزایای استفاده از شمع‌تراپی آمده است.

 


مبلغ قابل پرداخت 200,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 75

مطالب تصادفی

  • *آموزش انرژی درمانی با شمع *

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد